Stiri

Mark Zuckerberg spune că NFT-urile vor veni pe Instagram în „lunile următoare”

Ești încântat de perspectiva ca NFT-urile să fie integrate în Instagram? Deși răspunsul este probabil un „nu” răsunător, acesta nu l-a împiedicat pe CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, să confirme că jetoanele nefungibile vin pe platforma de partajare a fotografiilor și a videoclipurilor.

Vestea nu este o surpriză prea mare. NFT-urile au făcut întotdeauna parte din planul metavers al Facebook/Meta, iar ianuarie a adus rapoarte că echipele de la Instagram (și Facebook) pregătesc o funcție care va permite utilizatorilor să afișeze NFT-urile ca imagini de profil.

S-a vorbit, de asemenea, despre posibilitatea de a bate NFT-uri pe platforme și despre crearea unei piețe pentru jetoane digitale. Mai mult, liderul Instagram, Adam Mosseri, a declarat anul trecut că echipa „explorează activ NFT-urile”.

Vorbind la SXSW, Zuckerberg a anunțat că NFT-urile vor veni pe Instagram „în termen scurt”. Miliardarul nu a intrat în prea multe detalii despre ce ar presupune asta, dar a părut să confirme unele dintre zvonurile anterioare.

„Nu sunt gata să anunț exact ce va fi astăzi. Dar în următoarele câteva luni, abilitatea de a aduce unele dintre NFT-urile dvs., sperăm că, în timp, va fi capabilă să bată lucrurile în acel mediu”, a spus Zuckerberg. .

Miliardarul a vorbit, de asemenea, despre modul în care NFT-urile s-ar potrivi în viziunea Meta pentru metaversul său. „Sper că știi, îmbrăcămintea pe care o poartă avatarul tău în metavers, știi, poate fi, practic, creată ca un NFT și o poți lua între diferitele tale locuri”, a spus el. „Sunt o grămadă de lucruri tehnice care trebuie rezolvate înainte ca acestea să se întâmple într-adevăr fără probleme.”

În ciuda opiniei majorității oamenilor cu privire la jetoanele nefungibile, de la indiferența simplă la ostilitatea totală – și a faptului că numeroase entități au fost respinse împotriva planurilor lor NFT – companiile continuă să le accepte, de la Coinbase care face NFT-urile mai ușor de cumpărat, până la piața GameStop. Meta a pierdut 500 de miliarde de dolari de la schimbarea numelui anul trecut, așa că va spera că NFT-urile și conceptul metaverse vor începe să primească mai multă dragoste din partea publicului.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 4

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.