JocuriStiri

Este Babylon’s Fall cu adevărat unul dintre cele mai proaste jocuri lansate vreodată?

Babylon’s Fall este un nume care pare să fie pe gura tuturor în zilele noastre, dar nu din motivele potrivite. Primul GaaS dezvoltat de Platinum Games este considerat pe scară largă a fi un joc oribil, cu un Metascore de 40 pentru versiunea PlayStation 5, ceea ce o face cea mai mică valoare exclusivă a consolei PlayStation 5 până în prezent și un rating OpenCritic slab, cu un Top Critic de 42. Scor mediu și o valoare mizerabilă de 6% a recomandat criticilor.

Comunitatea YouTube sună și mai dur. O simplă căutare a Babylon’s Fall pe site-ul web arată videoclipuri care spun că jocul este „deprimant de rău” „total dezamăgitor” și cel mai prost joc de la Platinum Games de până acum.

Având în vedere că jocul a primit atât de multe 2 și 3, cineva care nu a văzut niciodată jocul în acțiune ar crede că Babylon’s Fall este o mizerie de nejucat care pur și simplu nu funcționează.

Având în vedere câți, din cauza lipsei de timp, se uită doar la scorul final și la comentariile finale ale unei recenzii, consider că aceste scoruri extrem de mici nu sunt cu adevărat reprezentative pentru calitatea reală a jocului. Este un joc mediocru, fără îndoială, dar nu dezastrul complet sugerat de scorurile mici.

Cea mai mare problemă cu Babylon’s Fall, fără a lua în calcul imaginile învechite, este prețul și schema de monetizare. Jocul a fost lansat ca lansare AAA la preț complet pe Steam, PlayStation 4 și PlayStation 5, oferind un Battle Pass gratuit și premium și mai multe valute care au un impact destul de mare asupra economiei din joc.

Sunt complet de acord că aceste lucruri nu ar fi trebuit incluse într-un joc plătit sub nicio circumstanță, dar cât de impact are cu adevărat în experiența în ansamblu? Nu mult și nu în moduri pe care mulți se așteaptă.

O altă problemă majoră cu Babylon’s Fall este modul în care jocul pur și simplu nu se simte distractiv de jucat de la început, lucru pe care l-am evidențiat în prima versiune beta a jocului. Sigur, jocul vine cu toate acele mecanici pe care noi fanii PlatinumGames le iubim, cum ar fi mai multe arme, eschivuri perfecte și așa mai departe, dar modul în care sunt implementate face ca totul să pară puțin lent.

Totuși, am simțit că jocul ar putea fi o diversiune distractivă pentru o oră și ceva la momentul respectiv, așa că am decis să continui în versiunea finală a jocului, dar cu o avertizare importantă: nu voi răscumpăra nicio recompensă Battle Pass. Abia recent, după aproximativ 20 de ore de joc, am învățat cum să răscumpăr aceste recompense, chiar dacă doar pentru a vedea ce este de fapt oferit cu cele două Battle Pass-uri. Care sunt în principal produse cosmetice, emoții și lucruri care pot fi ușor ignorate.

După ce am luat decizia, am început să urc pe Turnul Babilonului, mai ales singur, dar uneori cu ajutorul altor jucători, și nu am avut probleme până la sfârșitul campaniei de poveste. Nu a fost întotdeauna distractiv, mai ales la început, dar nu am întâmpinat nicio blocare, nicio eroare de joc și nicio problemă de performanță (ar fi fost foarte ciudat ca jocul să nu ruleze bine pe un RTX 3070, având în vedere data vizuale, dar s-au întâmplat lucruri mai ciudate).

Acesta este primul motiv pentru care cred că scorurile 2 și 3 sunt puțin dure, deoarece consider că aceste scoruri ar trebui rezervate pentru jocurile care nu funcționează bine din cauza unor probleme tehnice majore. Căderea Babilonului, oricât de incredibil ar suna, nu pare. De asemenea, nu am avut nevoie să cumpăr sau să falsific articole și să mă angajez în economia din joc, care este încurcată de schemele de monetizare. Jocul mi-a oferit suficient echipament pentru a înfrunta confortabil numeroșii șefi din campania principală, chiar și singur.

Acolo unde funcțiile de monetizare, Battle Passes și GaaS au influențat cel mai mult jocul, după părerea mea, este locul în care a contat cel mai mult într-un titlu de acțiune PlatinumGames: mecanica de luptă. La sfârșitul campaniei principale, devine posibilă schimbarea modului de atac al fiecărei arme în modul Putere și tehnic, acesta din urmă făcând, în esență, jocul să se simtă mai în concordanță cu alte jocuri mai bune de la PlatinumGames.

Mecanismele suplimentare deblocate în timpul campaniei, cum ar fi atacurile și proprietățile elementare și mecanica Gideon Coffin, fac, de asemenea, lupta considerabil mai distractivă decât la începutul campaniei. Misiunile ulterioare au, de asemenea, un design mult mai bun, cu diferite capcane, platforme ușoare și scenarii de luptă mai variate. De asemenea, finalul jocului, deși nu este mult diferit în ceea ce privește fluxul de joc față de campania principală, este considerabil mai distractiv decât campania de bază și este mult mai ușor să găsești jucători pentru lucruri precum Sieges și așa mai departe, executând mai bine jocul de acțiune multiplayer. premisa experienței.

Problema este că este clar că toate aceste caracteristici și mecanici au fost reținute intenționat doar pentru a reține jucătorii și, potențial, pentru a-i determina să cumpere viitoare Battle Passe și monedă premium. Dacă cele mai bine concepute misiuni și mecanica avansată de joc ar fi fost disponibile mai devreme, ar fi fost primit jocul puțin mai bine? Cu siguranta asa cred. Jocul nu ar fi marcat 7 sau 8 de jur împrejur, fără îndoială, ci 5 și 6 mai rezonabile.

Cu Square Enix făcând unele alegeri foarte discutabile în ultimul timp și cât de greu au eșuat cu Marvel’s Avengers, lucrurile nu arată bine pentru Babylon’s Fall în ceea ce privește sprijinul viitor, având în vedere cât de puțin se vinde jocul.

Cel mai enervant lucru este că câteva ajustări de alegere ici și colo ar fi putut face jocul puțin mai bun, asigurând o recepție și vânzări mai bune și, potențial, un suport mai bun în viitor. Văzând cum s-a îmbunătățit un joc precum No Man’s Sky de la lansarea sa oribilă, totuși, nimic nu este cu adevărat imposibil, iar Babylon’s Fall are potențialul de a trece prin schimbări similare.

Cu toate acestea, Square Enix îi va păsa suficient pentru a le face? Nu cred că o vor face, iar asta este ceea ce mă înnebunește: se pare că au trimis la masa dezvoltatorul Bayonetta, Metal Gear Rising: Revengeance și The Wonderful 101, unele dintre jocurile mele de acțiune preferate. Ceva ce nu merită, chiar și cu suișurile și coborâșurile lor incontestabile.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 4

Leave A Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.